En annan planet

Nu har skolan dragit igång igen och jag tror aldrig att jag kommer komma underfund med hur lärare tänker! Vi fick ett ganska förjävligt schema detta året faktiskt och en stackars sovmorgon på torsdagarna räddade det hela en liten stund tills våran mentor kommer och säger "den där sovmorgonen på torsdagar tar vi bort och lägger till två timmar av min lektion där istället." Kan riktigt tänka mig hur han njöt och hur han blev varm inombords när han såg hur arga vi blev! Jag har alltid undrat, kommer lärare från någon annan planet eller har något bara gått riktigt snett?

Men från det ena till det andra, häromdagen pratade vi om ifall man föredrar att svälja eller spotta.. (som sagt så skämms vi inte) Vi har nog en del delade åsikter om det, men vi är iallafall överens om att man inte kan ha ett glas stående brevid, hur fräscht är det att tömma det sen?
Dock kan man ju vara en riktig jävel och låtsas att man tänker svälja men istället lägga det på hans mage haha!
Läste på någon sida att skäggväxten och även den övriga hårväxten ökar om man sväljer sperma, om det nu stämmer så är det ju knappt så att man vill göra det fler gånger.

Nu vill vi höra vad ni tycker och vad ni helst gör, sväljer eller spottar?
Och vad föredrar killar? Haha



Kommentarer
Postat av: stor beundrare av er blogg!!!!!

jag finner era tankar mycket intressanta. jag själv sväljer eftersom det dödar stämmning en anaing om man ska hålla på och spotta och klökas efter åt.. hur mydigt hade det varit om han spottade ut din fitt-saft? att man får mer hårväxt är dock en myt. men ni som precis har börjat äta nyttigt och som ni själva säger "undviker kolhydrater och äter protein" kan svälja på eftersom sperma innehåller en hög halt protein men även mycket zink som är bra för oss kvinnor. ska också poängtera att vi faktiskt behöver kolhydrater lika väl som protein och fett. man kan äta allt men i viss lagom mängd. jag önskar er stor lycka i er vikt nedgång, sväljandet och er fina blogg.

2009-01-09 @ 00:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0