otrohet

ibland undrar man om alla killar på denna planet är otrogna nån gång.
för på senaste har man hört att så många varit de, och ÄR det mot sina flickvänner.
visst de finns säkert tjejer också som är de, men killarna är värst. enligt min mening.
och vad räknas egentligen som otrohet? söta sms till andra tjejer, tanken på nån annan,
en puss, sex.. eller var går gränsen egentligen? Och var hittar man en perfekt kille?
en kille som bara har ögon för sin flickvän, är mån om henne och aldrig skulle göra henne illa på nåt vis?
och en kille utan tjejkompisar hade också varit bra. kanske borde skaffa en kille med glasögon orange hår och massor av finnar?

dr phil hade nyligen ett program om otrohet, (igår) och han säger att killar oftast är otrogna för att dom känner sig
ouppmärksammade av sin flickvän, och behöver bekräftelse av nån annan. jag tycker ju dock inte
att man går till nån annan för det. om man älskar sin flickvän och känner varandra så kan man prata med henne om problemen och berätta hur man känner de. jag tycker de är förjävligt av alla idioter som är otrogna, och dom människorna som vet OM att den här killen har flickvän som gör nånting med den här killen. men samtidigt så vet jag att jag själv
har varit den här tjejen som varit med killar som har flickvän. lite dubbelmoral kanske.. kanske skulle sluta med det. eller kanske man inte ska hata de här tjejerna som är med upptagna killar. för dom har ju antagligen ingen koppling till killens flickvän. då har man heller ingen skyldighet till killens flickvän kan jag tycka. killen är egentligen den största idioten. men sen vet jag, att alla som har haft eller har en pojkvän som är otrogen hatar den tjejen han varit med. och de vet jag att även jag gjort, mer än allt. men samtidigt som sagt vet jag nu hur lätt hänt de är, och att man fullständigt skiter i att de inte är tjejens fel egentligen. man har ju sina behov.
haha.

otrohet krossar mångas hjärtan.. och jag tror inte ens jag önskar min värsta fiende det.

nej usch.. kan skriva om detta hur länge som helst. vill gärna höra våra läsares berättelser och åsikter? =)



Kommentarer
Postat av: Emil

aningens trångsynt kan man tycka

2009-01-09 @ 15:56:41
Postat av: Emil

aningens trångsynt kan man tycka

2009-01-09 @ 15:58:32
Postat av: ano

Haha, jag e inte kille själv men förstår itne hur du/ni kan skriva så, dr phil säger så å så, du säger så å så, men egentligen vrf skaffar/har/letar du efter en kille då? Killarna säger exakkt samma sak om oss tjejer så vrf strula te de så för dej själv? om jag skulle va otrogen så hade jag gjort de för att min kille inte älskat mej å jag tyckt om den kille jag va me för stunden, så uppmärksamhet? va snackar du om.

2009-01-10 @ 01:57:48
Postat av: JH

Det är säkert skillnad på vilket kön man är när det gäller otrohet? Nej, knappast! Vi skriver våra tankar och det är så HON känner & tycker. Det hjälper ju inte att hämnas om nu killen inte älskar en, så varför vara otrogen och tycka om en annan för stunden? Det är väl att söka uppmärksamhet och fruktansvärt korkat att "strula till det för sig själv" som du säger. Bara för att en kille inte älskar en, ska man ju inte behöva söka trygghet & det man inte får av den killen i någon annan? Och egentligen, vem fan är så dum som stannar hos nån som inte bryr sig om en. Desperat eller vadå. ;b

Och hon letar/har/skaffar inte kille för att hon är rädd för otrohet, om det byggs upp osäkerhet i ett förhållande och om en av parterna inte får tillräckligt med uppmärksamhet, bilas det att man inte kan ana att någon är otrogen.

2009-01-10 @ 16:46:21
Postat av: JH

"bildas det att man KAN ana att någon är otrogen." Haha menade jag.

2009-01-10 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0